måndag 4 februari 2008

Plugga i Istanbul...

Jag hade ju säkert kunnat välja att plugga här nere på Istanbuls universitet - men för att komplicera saker ytterligare ; ) så väljer jag att läsa på distans (två nätkurser) för Lunds Universitet.
Idag lämnades i alla fall den första skriftliga uppgiften in - via nätet! Offentligt ledarskap - för Statsvetenskapliga institutionen. Yes! Nu är vi på gång! Och som vanligt krånglar CSN (spelar ingen roll var man befinner sig i världen...) - och jag får inte tag på alla böcker - men så länge vi har någerlunda uppkoppling på vårt lilla café - så lyckas det! Spännande!

1 kommentar:

Agneta sa...

Hej på Er!
Cilia jag tror mig ha hittat dina böcker på Akademibokhandeln och skickar dem så fort de anländer. Vore kul att läsa det du har skickat in!
Hoppas verkligen att ni inte lägger ut de bilder vi har skickat på er blogg.
Stor kram
Mamma